FAQ 

 

HOE MELD IK ME AAN BIJ LUXURY ZONE?

Als je een bestelling wilt plaatsen is het handig om je te registreren. Dat is makkelijk en zo gebeurd. Klik recht bovenin op het poppetje. Klik vervolgens op Account nodig? en vul je e-mail adres en gewenste wachtwoord in. Bevestig dit en jouw account is aangemaakt. Je ontvangt spoedig een e-mail met daarin instructies om jouw account te activeren.

Als je wilt kan je nu meteen doorklikken naar het bestelproces. Als je je eenmaal geregistreerd hebt, hoef je daarna alleen maar in te loggen. Je hebt dan dus alleen jouw e-mailadres en jouw wachtwoord nodig. 

Je kunt de gegevens waarmee je geregistreerd bent altijd wijzigen. Dat doe je door in te loggen en op Mijn gegevenste klikken. 

Als je er de voorkeur aan geeft om helemaal uit onze database verwijderd te worden, dan kan dat ook. Neem dan via de website contact op dmv het contactformulier. Uiteraard gaat LUXURY ZONE zorgvuldig met jouw gegevens om. We zullen de gegevens niet verkopen of aan derden ter beschikking stellen, tenzij dit specifiek wordt aangegeven.

 

HOE GAAT LUXURY ZONE MET MIJN GEGEVENS OM?

Uiteraard gaat LUXURY ZONE zorgvuldig met je gegevens om. We zullen de gegevens niet verkopen of aan derden ter beschikking stellen, tenzij dit specifiek wordt aangegeven. Als je er de voorkeur aan geeft om helemaal uit onze database verwijderd te worden, dan kan dat ook. Neem dan via de website contact op dmv het contactformulier. 

 

HOE MELD IK ME AF VOOR DE NIEUWSBRIEF?

Je kan je altijd afmelden voor de nieuwsbrief. Dit doe je door de nieuwsbrief die je per mail hebt ontvangen, te openen en helemaal onderaan op unsubscribe te klikken. Jouw gegevens worden in ons bestand bewaard, maar we doen er uiteraard niets mee. Als je jouw gegevens helemaal uit ons bestand wilt laten verwijderen, dan kan je dat via ons contactformulier aan ons kenbaar maken.

 

HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?

Om een product te bestellen moet je het eerst in jouw winkelwagen plaatsen. Je kan nu verder shoppen en meerdere artikelen tegelijk bestellen. Om te bestellen hoef je niet geregistreerd te zijn – maar het werkt wel sneller en efficiënter bij een volgende bestelling. Daarnaast kun je als geregistreerde klant van LUXURY ZONE via je je account op de hoogte blijven van de status van je bestelling. Je kan jouw winkelwagen altijd wijzigen: je kan aantal, maat en/of kleur aanpassen of een product helemaal verwijderen.

Vervolgens vragen we je om een afleveradres in te vullen. Het is mogelijk om een apart afleveradres en factuuradres op te geven, zodat je jouw pakket op een andere plek kunt ontvangen, bijvoorbeeld op jouw werkadres of het adres van een vriend(in) die overdag thuis is of als je iets als cadeau aan iemand wilt versturen. 

Na het opgeven van jouw adres, kies je de gewenste betaalwijze. Je kunt betalen met iDEAL, PayPal, Creditcard of Apple Pay. Betalen gebeurt via een beveiligde verbinding. Na afronding van de betaling krijg je een bevestiging in beeld en een mail toegestuurd.

 

KAN IK OOK MET IDEAL BETALEN?

Met iDEAL kun je vertrouwt, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in je eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Middels internetbankieren kun je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden. Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL. Voor meer informatie zie www.ideal-betalen.nl

iDEAL wordt ondersteund door ABN-AMRO, ASN Bank, bunq, ING, Knab bank, Rabobank, Regiobank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot. iDEAL bied je een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:

- iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren

- iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken

 

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?

We verzenden bestellingen die bevestigd en betaald zijn doorgaans binnen 1-2 werkdagen. 

Mocht een artikel onverhoopt niet op voorraad zijn, dan nemen wij contact met je op en krijg je uiteraard jouw geld inclusief eventuele verzendkosten teruggestort. Mocht een product kunnen worden bijbesteld, dan zou je er ook voor kunnen kiezen daar nog even op te wachten. Dit wordt in overleg gedaan met de klant.

 

HOE WEET IK OF IETS PAST?

Natuurlijk weet je nooit helemaal precies hoe iets past, maar we doen er wel alles aan om je te helpen bij het maken van jouw keuze. Zo hebben we altijd meerdere foto's van het product. Je kan de foto's vergroten door er met je muis op te gaan staan. Vergeet bij het kopen van een product niet de beschrijving te lezen. Daarin staat indien nodig altijd belangrijke aanvullende informatie over de pasvorm en maatkeuze van het bewuste merk. Als je echt twijfelt kun je altijd contact met ons opnemen voor meer informatie.

 

KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?

Zodra je bestelling verzonden is krijg je een link met de track & trace code van PostNL. 

 

ALS IK HET BESTELDE ARTIKEL WIL RETOURNEREN KAN DAT DAN?

Artikelen kunnen binnen 14 dagen worden geretourneerd. Voor meer informatie klik hier.  

 

KAN IK MIJN BESTELDE ARTIKELEN RUILEN?

Het is helaas niet mogelijk om artikelen die via de webshop besteld zijn te ruilen. Als je een artikel wilt ruilen voor een andere maat of kleur zal je een nieuwe bestelling moeten plaatsen en het andere artikel retour sturen. Dit zal door ons als een normale retour verwerkt worden. Zou je graag een ander item willen ontvangen dan kan je een nieuwe order plaatsen en het reeds bestelde aan ons retourneren.

Items kunnen wel, mits op voorraad, binnen 8 dagen in onze store worden omgeruild voor een andere maat. 

 

KAN IK LUXURY ZONE TELEFONISCH BEREIKEN?

Wij zijn telefonisch bereikbaar op 035-6939158 van woensdag t/m zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Mocht je een vraag hebben dan kun je die echter het beste via het contactformulier stellen. Klik hier voor ons contactformulier.Vragen die we buiten onze openingstijden ontvangen vragen worden op de volgende werkdag beantwoord. Mocht je het op prijs stellen dat wij telefonisch contact met je opnemen dan kun je dat aangeven. Wij nemen dan dezelfde of de volgende werkdag contact met je op.

 

KRIJG IK GARANTIE OP DE ARTIKELEN DIE IK VIA LUXURY ZONE HEB BESTELD?

Je mag ervan uitgaan dat wij kwaliteitsartikelen leveren. Mocht er onverhoopt toch iets met de artikelen aan de hand zijn dan kun je het beste via het contactformulier (klik hier) met ons contact opnemen. Wij zullen er dan alles aan doen om het probleem voor je op te lossen.