VERZENDEN

 

Bestellingen boven €75,- worden gratis bezorgd door PostNL binnen 1-2 werkdagen.

 

Levertijden

Bestellingen worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen verzonden. 

 

Wanneer je een online bestelling plaatst bij LUXURY ZONE, zijn er verschillende bezorgmethodes mogelijk:

 

Bezorgen door PostNL – €4,50 per bestelling

PostNL bezorgt standaard van maandag t/m zaterdag. Je ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verzonden. Je kunt jouw pakket volgen met het trackingnummer in deze e-mail. Als je de eerste keer niet thuis bent, zal PostNL het pakket de volgende dag nogmaals aanbieden. Na de tweede poging brengt PostNL je bestelling naar het dichtstbijzijnde postkantoor. Het pakket blijft hier drie weken liggen en wordt daarna teruggestuurd naar de afzender. Meer informatie: www.postnl.nl

 

Ophalen in LUXURY ZONE - gratis

Zodra jouw bestelling klaarligt, ontvang je van ons een e-mail of word je gebeld. Let op: wanneer je jouw bestelling ophaalt, dien je een geldig legitimatiebewijs te kunnen overleggen (paspoort, ID-card of rijbewijs). Jouw pakket blijft 14 dagen in onze store liggen. Als je het pakket na 14 dagen nog niet hebt opgehaald, wordt er contact met je opgenomen. 

 

LUXURY ZONE
Spiegelstraat 38A
1405 HX Bussum

Tel. 035-6939158

Dinsdag t/m vrijdag van 10.00 tot 18.00 uur
Zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur

 

Bezorgen in het buitenland

Op dit moment bieden wij enkel de mogelijkheid om te verzenden naar Nederland en België. Mocht je toch graag willen bestellen vanuit het buitenland, neem dan contact met ons op zodat we kunnen kijken naar de mogelijkheden. 

 

Bezorgen op een ander afleveradres

Wanneer je ervoor kiest de bestelling op een ander adres dan het factuuradres te laten bezorgen, wordt de factuur niet mee verzonden. Deze ontvang je op het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst. De bezorging verloopt altijd via PostNL. 

 

Geannuleerde artikelen

Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Voor de bezorging van jouw bestelling zijn wij afhankelijk van meerdere factoren. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van jouw bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel, inclusief verzendkosten, teruggestort.