VERZENDEN
LEVERTIJDEN
Bestellingen worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen verzonden.
WANNEER JE EEN ONLINE BESTELLING PLAATST BIJ LUXURY ZONE, ZIJN ER VERSCHILLENDE BEZORGMETHODES MOGELIJK:
BESTELLINGEN BOVEN €75,- WORDEN GRATIS BEZORGD DOOR POSTNL.
BEZORGEN DOOR POSTNL – €4,50 PER BESTELLING
PostNL bezorgt standaard van maandag t/m zaterdag. Je ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verzonden. Je kunt jouw pakket volgen met het trackingnummer in deze e-mail. Als je de eerste keer niet thuis bent, zal PostNL het pakket de volgende dag nogmaals aanbieden. Na de tweede poging brengt PostNL je bestelling naar het dichtstbijzijnde postkantoor. Het pakket blijft hier drie weken liggen en wordt daarna teruggestuurd naar de afzender. Meer informatie: www.postnl.nl
OPHALEN IN LUXURY ZONE – GRATIS
Zodra jouw bestelling klaarligt, ontvang je van ons een e-mail of word je gebeld. Let op: wanneer je jouw bestelling ophaalt, dien je een geldig legitimatiebewijs te kunnen overleggen (paspoort, ID-card of rijbewijs). Jouw pakket blijft 14 dagen in onze store liggen. Als je het pakket na 14 dagen nog niet hebt opgehaald, wordt er contact met je opgenomen.
LUXURY ZONE
Spiegelstraat 38A
1405 HX Bussum
Tel. 035-6939158
Woensdag t/m vrijdag: 10:00–18:00
Zaterdag: 10:00–17:00
BEZORGEN IN HET BUITENLAND
Wij streven ernaar de producten die via de website worden gekocht ook buiten Nederland te kunnen leveren. Zie hieronder een overzicht van de minimale verzendkosten:
België – Duitsland – Frankrijk – Denemarken EUR 12,50 per item.
Buiten Europa EUR 29,50 per item.
BEZORGEN OP EEN ANDER AFLEVERADRES
Wanneer je ervoor kiest de bestelling op een ander adres dan het factuuradres te laten bezorgen, wordt de factuur niet mee verzonden. Deze ontvang je op het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst. De bezorging verloopt altijd via PostNL.
GEANNULEERDE ARTIKELEN
Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Voor de bezorging van jouw bestelling zijn wij afhankelijk van meerdere factoren. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van jouw bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel, inclusief verzendkosten, teruggestort.